donderdag 17 december 2009

goede voornemens

Tijdens mijn twee ziektedagen heb ik me geworpen op Twitter. Ik heb me voorgenomen volgend jaar werk te maken van mijn blog en werk te maken van Twitter. Doelen: allereerst informatie halen, vervolgens informatie brengen.
Ik volg de blog van André Manssen al een poosje (www.computersindeklas.nl) en surf regelmatig op andere schoolse ICT-sites.
Tijd om er eens actief mee om te gaan.
Ik ben sinds mei 2009 geen verenigingsbestuurder meer en dat heeft me heel wat vrije avonden opgeleverd. Daarvan kan ik best een aantal uren besteden aan schools ICT werk.
Ik heb 49 jaar volgehouden om voor het nieuwe jaar geen goede voornemens te maken. Gevraagd naar mijn goede voornemens, antwoordde ik altijd: "Ik heb het goede voornemen gemaakt, om geen goede voornemens te maken".). Nu echter moet het roer om:
>>> ik moet kilo's kwijt, dus minderen met eten;
>>> ik ga weer serieus hardlopen;
>>> ik ga me op het internet meer zichbaar maken met betrekking tot schoolse ICT-zaken.

Niet dat ik een computernerd ben, niet dat ik de antwoorden heb, niet dat ik de computer-superman ben, maar samen weten we meer dan elk voor zich.

Geen opmerkingen: