vrijdag 8 januari 2010

de schoolweek vliegt voorbij

Deze eerste schoolweek van 2010 is werkelijk voorbij gevlogen.
Maandagochtend de stapels op mijn ICT-bureau opgeruimd (wat niet wil zeggen dat mijn bureau opgeruimd is). Na schooltijd met onze vakleerkracht gymnastiek naar Leiderdorp voor een demonstratie van TimeWarp3, een schitterend programma waarmee kinderen in de gymzaal zelf hun verrichtigen terug kunnen zien.
Dinsdag aan de slag met de uitnodigingen voor deelname van collegae en ouders aan de kwaiteitsvragenlijst van Beekveld&Terpstra. De ouders krijgen hun uitnodiging nog ouderwets op papier, de collegae krijgen een uitnodiging per email. Hoe gaan we de emailadressen van ouders in kaart brengen en stroomlijnen? Uiteindelijk is het hun verantwoording dat de school over een goed emailadres van ze beschikt. Sommige gezinnen hebben wel vijf of zes emailadressen!
Donderdag de uitnodigingen definitief afgerond. Dan belt de Hogeschool Leiden dat we volgende week dinsdag (!) welkom zijn in het Techniek-Ontdek-Lokaal. Een brief van begin december heeft mijn postvak niet bereikt. Maar gelukkig kan ik terugvallen op de organisatie van twee jaar geleden. Gelukkig heb ik alles hard-copy en digitaal bewaard.
Verder komt er een gecertificeerd notebook retour van onze netwerkbeheerder. Wordt het vrijdagmiddag toch nog laat, omdat ik het notebook nog wel even wil rissen.
Maandag de lokale software er op, dan kan het de groep in (het is bedoeld voor een rugzakkind).
Want dinsdag ben ik naar de Hogeschool en woensdagmorgen vroeg (heb medelijden) stap ik in de trein, op reis naar Londen, naar de BETT (
http://www.bettshow.co.uk/). Is het nog koud in Engeland?

Geen opmerkingen: